راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمار ضعیف کریم انصاری فرد در بازی‌های ملی|۲۳ بازی ۱۷۸ دقیقه!

  • کد خبر: ۲۰۳۹۲۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
  • ۲
آمار ضعیف کریم انصاری فرد در بازی‌های ملی|۲۳ بازی ۱۷۸ دقیقه!
کریم انصاری‌فرد، مهاجم دعوت شده به تیم ملی ایران از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تا کنون تنها در ۱۷۸ دقیقه از بازی‌ها حضور داشته و در اغلب بازی‌های جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چرا کریم انصاری‌فرد به رغم نمایش بسیار ضعیف در بازی‌هیا اخیر تیم ملی همچنان در میان دعوت شده‌ها دیده می‌شود و امیر قلعه‌نویی نام این بازیکن را در لیست نهایی قرار داده است؟ آیا این بازیکن از سوی بریخ جریان‌ها حمایت می‌شود که اینگونه مورد وثوق سرمربی تیم ملی قرار گرفته؟ آیا دوستی کریم انصاری‌فرد با برخی بازیکنان دانه درشت تیم ملی دلیل این حضور است؟

ابهامات بسیاری در پس این دعوت وجود دارد و روشن نیست که انصاری‌فرد با ضعیف‌ترین آمار ممکن در بازی‌های ملی چه طور در فهرست نهایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است؟!

این مهاجم از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تا کنون ۲۳ بازی را پشت سر گذاشته و در فهرست ملی‌پوشان بوده که از مجموع ۲۰۷۰ دقیقه فقط ۱۷۸ دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشته است. این بدان معنا است که انصاری‌فر ۱۸۹۲ دقیقه حضور در ترکیب تیم ملی را از دست داده است.


این آمار بسیار عجیب و شگفت انگیز است و نشان می‌دهد که نقش این بازیکن در تیم ملی بسیار کمرنگ بوده و درعین حال مورد توجه است. اینکه چرا امیر قلعه‌نویی به جای این بازیکن از یک جوان آینده دار استفاده نکرد وفرصت کسب تجربه در چنین تورنمنتی را به یکی از استعداد‌های فوتبال ایران نداده، سوالی است که باید با پاسخی قانع کننده از سوی سرمربی تیم ملی همراه باشد.

شگفت انگیر اینکه انصاری‌فرد در ۲۳ بازی اخیر ۱۰ بازی را زیر ۱۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشته و مجموعا ۲ گل به ثمر رسانده که این آمار برای یک مهاجم بسیار ناچیز است.

البه به جز انصاری‌فرد پشت دعوت از امید ابراهیمی نیز حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که شاید بعد از روشن شدن تکلیف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بیشتر به آن پرداخته شود.

اینکه قلعه‌نویی توقع دارد با مشاهده این پارادوکس‌ها منتقدان چیزی به زبان نیاورند و به قول خودش یک ماه حرفی نزنند نیز در نوع خود بسیار عجیب و شگفت انگیز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Omidi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
همین کریم انصاری فرد و امید ابراهیمی که می گید در علت دعوت شون ابهام وجود داره، دیشب گل دوم رو به ثمر رسوندن وگرنه باخته بودیم! بازیکن جوان که این تورنمنت براش تجربه بشه کیه؟ قائدی که مدام کنترل خودش رو هم از دست می داد! آقا یک بار برای همیشه بازیکن ایرانی جماعت با تجربه ش بیشتر از جوونش می ارزه. ما اسپانیا و انگلستان نیستیم ، امکانات اونا رو هم نداریم. بازیکنان در مملکت ما باید چند کشور برن و بازی کنن تا بازیکن کامل برای تیم ملی بشن. ما نمی تونیم خودمون رو با کشور های دیگه مقایسه کنیم . خیلی چیزها از حیث فنی و امکانات برای ما با کشور های دیگه تفاوت داره.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
0
لطفا بررسی کنید چرا ایشان با بیش از صد بازی ملی ۳۰ گل زده دارد که اکثرا هم پنالتی بوده یا به تیمهای ضعیف در این سن و سال به تیم ملی دعوت شده؟ کدام بازی تاثیرگذار بوده؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->